dimarts, 25 de setembre del 2007

Cap de Setmana...xulíssim!

Aquest passat cap de setmana ha estat d’allò més divertit i variat, i això que la pluja ha estat pressent en tot moment.

Tot va començar el divendres dia 21. Per la vesprada, poc a poc, el cel va anar agafant tonalitat fosca i el anar a Albaida en moto es feia impossible. Vaig tenir que anar acompanyat amb cotxe(la qual cosa no em desagrada ni molt menys). En aplegar no plovia massa. Vam decidir de anar a fer unes fotocòpies d’uns quants articles d’opinió a la biblioteca. Estant allí va ser quan l’aigua va caure en gana. Fins a cinc voltes se’n anà la llum. Tots a fosques en la biblioteca i sense poder marxar per l’aigua, tot un panorama. Quan aquesta va cessar, jo i Begonya decidirem marxar a casa. La tornada em va deixar amb els pantalons banyats fins els genolls i unes sabates que semblaven vaixells. En aplegar a casa seva hem varen deixar roba seca per a que al dia següent estigues en plenes facultats per afrontar el repte de la paella.

El dissabte dia 22 va començar per mi ben prompte, sobre les 9:30(per a mi es prompte). Vaig esperar Begonya i quan va aplegar hem vaig decidir a enfrontar-me a la paella. Poc a poc i amb paciència va anar fent-se el dinar. Cap a les 15:00 començàvem a dinar i poc després degustàvem la paella(o arròs a banda). Deien que estava molt bona, no se , no se...
Una mica més tard i després d’acabar-se tot el dinar anàrem a Ontinyent per fer unes compres i pegar una miradeta. A mitja vesprada cap a casa fins a la nit, quan tornarem de nou a Ontinyent per arreplegar el sopar. Després de sopar i no massa tard, al llit.

El diumenge començava també prompte. Després de fer la tasca, hem disposava a arreplegar totes les coses, ja que aquest dia tornàvem al poble. Poc més tard aplegava a Albaida. Avui ja no plovia en tanta intensitat. Després d’un fabulós dinar vàrem estar una estona a l’ordinador esperant l’hora d’eixir. A les 20:30 començava tot una desfilada que mai havia vist. Plena de gegants, cabuts, música, festers, gent... tot molt bonic! Més tard era hora de tornar a casa, sopar i descansar. Ací acabava un cap de setmana meravellós, ben redó!!!

David---

2 comentaris:

-Bego- ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
-Bego- ha dit...

Hola! Encara que uns dies atrassada , ja que hi ha molts deures, et pose un comentari per dir-te que jo també ho vaig passar d´allò més bé! Espere que aquest siga igual o més millor! Besets!