dimecres, 19 de setembre del 2007

Hola a tot el món.


Jo soc David, de la classe de segon de batxiller C. Aquesta és la meva primera entrada en un blog. Portava ja un temps veient en televisió, revistes i altres que tot el món té el seu blog a internet, però mai m’havia parat a pensar en fer-ne un. Ara és el millor moment. A veure si fem una xarxa de blogs connectades ben gran en la que tots expressem sentiments, contem històries, anècdotes, es divertim i a la vegada ens ensenyem a comunicar-nos de manera clara.


Ara vaig a presentar-me una mica. Com he dit abans hem diuen David. M’agrada molt tocar la guitarra elèctrica, composar petits fragments, navegar per internet, sentir música, eixir a pegar una volta.M’encanta comprar(sóc un gastador compulsiu de vegades). Però el que més m’agrada és estar en Begoña, la meva novia. És quan més feliç sóc.


Ara a continuar posant coses per ací poc a poc i a fer una gran comunitat.
Fins la pròxima entrada!!!!!

David.

1 comentari:

-Bego- ha dit...

Hola!! Sóc Bego! M´alegra moltíssim el que has escrit de mi al teu blog! Fantàstic!!! Et dessitge molta sort al teu blog i que cada vegada estiga més bonic!! Ànim i a per 2n de Bat! T´estime!!!!!!!